dimarts, 16 de novembre del 2010

L’ÈXIT D’INTERNET 2.0

Google, líder indiscutible
Google és en l’actualitat la pàgina web més visitada de tot el món. Google rep una de cada Quatre visites a la web de tot el planeta, la multinacional nord-americana ha desenvolupat una gallina dels ous d’or amb múltiples caps, ha posat ordre en el caos i atrau per això la major part del pastís publicitari.
El gran interès de Google com a empresa ha estat la seva capacitat increïble de diversificació i visió de mercat, que l’ha portat a ser el principal proveïdor de productes allà on ha decidit apostar, sempre amb el suport del seu negoci de buscador.

Web 2.0
Facebook és un exemple del que s’ha anomenat web 2.0. És cert que a les xarxes socials només el 5% o el 10% dels usuaris són molt actius, amb connecions diàries, però la campanya que gestiona aquestes dades té a disposició seva una eina de màrqueting amb unes possibilitats que encara s`han d’explorar.
La base de dades mundial de vídeos més gran, utilizada tant pels usuaris com per les empreses. Resulta impensable actualment que un grup de música, no inclogui algun dels seus vídeos a youtube si pretén donar-se a conèixer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada